Sunday 12 May 2019

Mount Hagen Cultural Festival a truly exotic event all year round

Icon of the show, the welda girl from Mt. Hagen, pic by Peter Kinjap

moropangi dakua men in traditional attire from Bonga, Lower tambul (1)

moropangi dakua men in traditional attire from Bonga, Lower tambul (1)

moropangi dakua men in traditional attire from Bonga, Lower tambul (1)

moropangi dakua men in traditional attire from Bonga, Lower tambul (1)

Nebilyer men showcasing their colour at the Hagen show. pic by Peter Kinjap

Tambul traditional colour for Hagen. pic by Peter Kinjap

Western Highlanders passing on their tradition to the kids too. pic by Peter Kinjap

Western Highlanders in Australia celebrating PNG's independence with their colour. Picture supplied.

Contact the local tour experts for your next trip to exotic Mt. Hagen Cultural show via the following email - pngattractions@gmail.com

20 comments:

  1. Do you need Personal Finance? Business Cash Finance? Unsecured Finance Fast and Simple Finance? Quick Application Process? Finance. Services Rendered include, *Debt Consolidation Finance *Business Finance Services *Personal Finance services Help contact us today and get the best lending service personal cash business cash just email us below Contact us:(fastloanoffer34@gmail.com) /whats-App Contact Number +918929509036

    ReplyDelete
  2. Do you need Personal Finance? Business Cash Finance? Unsecured Finance Fast and Simple Finance? Quick Application Process? Finance. Services Rendered include, *Debt Consolidation Finance *Business Finance Services *Personal Finance services Help contact us today and get the best lending service personal cash business cash just email us below Contact us:(fastloanoffer34@gmail.com) /whats-App Contact Number +918929509036

    ReplyDelete
  3. DO YOU NEED A LOAN? CONTACT US NOW FOR ANY KIND OF LOAN AT A LOW INTEREST OF 2%.(stevewilsonloanfirm@gmail.com) Whatsapp:+19029060684

    Our loans are well insured for maximum security is our priority, Our leading goal is to help you get the service you deserve, Our Loan program is the quickest. We give out loan in any currency of your choice {Us Dollar, pounds, Euro, Dinar, etc} and duration of 1 to 30 years to pay back the loan (secure and unsecured).

    Do you need any kind of loan and have low credit score, Have you find it difficult to get loans
    from local banks and other financial institutions? solution to your financial problem is STEVE WILSON LOAN FIRM. The terms and conditions are very reasonable and considerate.

    We offer a wide range of financial services which includes: Christmas Loans, Business Loans, Debt Consolidation Loans, Personal Loans, Car loans, Hotel loans, Student loans, Home Refinancing Loans with low interest rate @2% per annul for individuals, companies and corporate bodies.

    Interested applicants should Contact us via email: stevewilsonloanfirm@gmail.com. Apply and be free from financial bondage. Whatsapp:+19029060684

    ReplyDelete
  4. Dearest Esteems,

    We are Offering best Global Financial Service rendered to the general public with maximum satisfaction,maximum risk free. Do not miss this opportunity. Join the most trusted financial institution and secure a legitimate financial empowerment to add meaning to your life/business.

    Contact Dr. James Eric Firm via
    Email: fastloanoffer34@gmail.com
    Best Regards,
    Dr. James Eric.
    Executive Investment
    Consultant./Mediator/Facilitator

    ReplyDelete
  5. Nama saya Vina Shandi Saya seorang ibu dari dua orang, suami saya kehilangan pekerjaannya 5 tahun yang lalu sejak saat itu kami tidak memiliki uang untuk membayar tagihan kami, kami mulai memiliki hutang yang tidak dapat kami bayar, Maret 2017 saya katakan seorang teman tentang masalah keuangan saya dan Dia memperkenalkan saya kepada perusahaan pinjaman online (Arab Credit Group) yang mengatakan bahwa saya harus mempercayai mereka dan melakukan apa yang mereka minta untuk saya lakukan, jadi saya menghubungi mereka dengan Arabcreditgroup@gmail.com dan meminta 800 juta, saya pertama kali takut tetapi saya melakukan seperti yang dia katakan kepada saya dengan menyelesaikan semua tahapan dan saya menerima pesan dari bank saya bahwa akun saya dikreditkan, saya pergi ke bank saya untuk mengonfirmasi apakah itu benar dan saya sangat senang membuat saya pertama kali ditarik. Hari ini saya telah membayar semua hutang saya dan suami saya dan saya sekarang memiliki bisnis di mana kami dapat mempekerjakan lebih dari 15 orang sehingga saya berjanji untuk memberi tahu orang-orang tentang kesaksian besar ini.
    jika Anda mengalami masalah keuangan atau Anda menginginkan pinjaman untuk memperluas kontak bisnis Anda (Arab Credit Group) dengan
    Arabcreditgroup@gmail.com
    jika Anda memiliki pertanyaan, silakan hubungi saya
    vinashandi01@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Dearest Esteems,

    We are Offering best Global Financial Service rendered to the general public with maximum satisfaction,maximum risk free. Do not miss this opportunity. Join the most trusted financial institution and secure a legitimate financial empowerment to add meaning to your life/business.

    Contact Dr. James Eric Firm via
    Email: fastloanoffer34@gmail.com
    Best Regards,
    Dr. James Eric.
    Executive Investment
    Consultant./Mediator/Facilitator

    ReplyDelete
  7. HALO


    Apakah Anda seorang pengusaha atau pegawai pemerintah, dan Anda ingin mandiri secara finansial dan mengembangkan bisnis Anda, ini adalah kesempatan Anda, kami menyediakan semua jenis pinjaman jangka panjang dan pendek, proses kami sangat sederhana dan mudah. Anda tidak harus terus bertanggung jawab secara finansial kepada semua orang, hari ini Anda dapat memutuskan bahwa Anda memiliki kebebasan finansial dan kehidupan yang lebih baik untuk Anda dan keluarga Anda, kami siap memberikan Anda pinjaman apa pun yang Anda butuhkan, Kami akan memberikan Anda. Jangan merasa ingin melihat seseorang sukses secara finansial jika Anda ingin pinjaman Anda ditambahkan ke ekuitas Anda atau memulai bisnis Anda sendiri, ini adalah kesempatan Anda untuk menghubungi kami hari ini.



    Perusahaan: CREDIT FINANCIAL GROUP
    Email: (creditfinancialgroup01@gmail.com)
    Whatsapp: +447480724786.

    ReplyDelete
  8. Kami menawarkan berbagai layanan keuangan yang meliputi: Perencanaan Bisnis, Komersial dan Pengembangan Keuangan, Properti dan Hipotek, Pinjaman Konsolidasi Utang, Pinjaman Bisnis, Pinjaman Swasta, Pinjaman Pembiayaan Kembali Rumah dengan suku bunga rendah per tahun untuk perorangan, perusahaan dan badan hukum. Dapatkan yang terbaik untuk keluarga Anda dan miliki rumah impian Anda juga dengan skema Pinjaman Umum kami. Pelamar yang tertarik harus
    Contact us via
    WhatsApp Only:[+44] 7480 729811
    Tel....[+44] 7480 729811
    Email:(iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    ReplyDelete
  9. Invest with 200$ and get a returns of 5,000$ within seven business working days.
    Why wasting your precious time online looking for a loan? When there is an opportunity for you to invest with 200$ and get a returns of 5,000$ within seven business working days. Contact us now for more information if interested on how you can earn big with just little amount. This is all about investing into Crude Oil and Gas Business.

    Email: investmoneyoilgas@gmail.com ..+918447915629

    ReplyDelete
  10. We are urgently in need of kidney donors with the sum of $500,000.00 USD (3 crore) and Also In Foreign currency. Apply Now!,For more info Email: healthc976@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Do you need Finance?
    Are you looking for Finance?
    Are you looking for a money to enlarge your business?
    We help individuals and companies to obtain loan for business
    expanding and to setup a new business ranging any amount. Get a loan at affordable interest rate of 3%, Do you need this cash/loan for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via Email financialserviceoffer876@gmail.com Whats App +918929509036

    ReplyDelete
  12. Do you need Finance?
    Are you looking for Finance?
    Are you looking for a money to enlarge your business?
    We help individuals and companies to obtain loan for business
    expanding and to setup a new business ranging any amount. Get a loan at affordable interest rate of 3%, Do you need this cash/loan for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via Email financialserviceoffer876@gmail.com Whats App +918929509036

    ReplyDelete
  13. Do you need Finance?
    Are you looking for Finance?
    Are you looking for a money to enlarge your business?
    We help individuals and companies to obtain loan for business
    expanding and to setup a new business ranging any amount. Get a loan at affordable interest rate of 3%, Do you need this cash/loan for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via Email financialserviceoffer876@gmail.com Whats App +918929509036

    ReplyDelete
  14. Do you need a genuine Loan to settle your bills and startup
    business? contact us now with your details to get a good
    Loan at a low rate of 3% per Annual email us:
    Do you need Personal Finance?
    Business Cash Finance?
    Unsecured Finance
    Fast and Simple Finance?
    Quick Application Process?
    Finance. Services Rendered include,
    *Debt Consolidation Finance
    *Business Finance Services
    *Personal Finance services Help
    Please write back if interested with our interest rate:Kindly contact us via abdullahonlinefinance@gmail.com

    ReplyDelete
  15. OCEAN FINANCE GLOBAL INVESTMENT LOAN.

    Ocean Finance is a Private Loan Lending company and a co-operate financier for
    real estate and any kind of business financing.

    We also offer Loans to individuals, Firms and co-operate bodies at low
    interest rate of 3% percent, loan terms determinant,Loan amount between the sum of
    one thousand Dollars ($3,000.00) to ten million ($10,000.000.00 Dollars).

    We also Offer The Following Kind Of Loans

    * Personal Loan (Secure and Unsecured)
    * Business Loan (Secure and Unsecured)
    * Consolidation Loan
    * International Loan.
    * Refinance
    * Home Improvement
    * Investment Loan
    * Auto Loans
    * Debt Consolidation
    * Student Loan
    * Line of Credit
    -Low Down or Zero Money Financing Program Available

    FIRST INFORMATION NEEDED ARE:

    Full Name:
    Location:
    Age:
    Contact Phone numbers:
    Amount Needed/

    E-mail: markthomasfinanceltd@gmail.com
    Whats App +919667837169

    Dr. Mark Thomas

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum
    Data pribadi
    Negara: Indonesia
    Nama: Wahyu Sapto Handoko
    Email: wahyusaptohandoko256@gmail.com
    Alamat: Jl. Sukarela rt.02 / 05 Paninggilan, Ciledug, Tangerang
    Sudah empat tahun sekarang saya telah memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam Rp1,2 miliar dari ibu Helen dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipuan online. Ibu Helen Wilson telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran pinjaman bulanan yang saya pinjam sebelumnya, saya memohon kepada Ibu Helen bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi bisnis lebih lanjut sehingga saya meminta tambahan Rp3,7 miliar setelah melalui saya proses hukum. pinjaman itu disetujui oleh manajemen mereka dan saya menerima pinjaman saya dalam waktu kurang dari 48 jam di rekening bank BRI saya. Saya tidak memiliki tantangan dengan bank karena Mrs. Helen Wilson dan tim manajemen pinjaman WEMA Finance telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah baik di Amerika Serikat, MALAYSIA, INDONESIA dan Rumania, sehingga tidak ada masalah sama sekali.
    Untuk pinjaman apa pun, saya sangat merekomendasikan Ibu Helen Wilson hari ini dan selalu
    Email: (helenwilson719@gmail.com)

    WA: +1-585-326-2165

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

    ReplyDelete
  17. Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks

    ReplyDelete
  18. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    ReplyDelete
  19. URGENT LOAN IS AVAILABLE NOW
    TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $760,000.00 FROM A RELIABLE AND TRUSTED LOAN COMPANY LAST WEEK BUSINESS/HOME/COMPANY/PROJECT/PERSONAL LOAN? ARE NOW AFFORDABLE HERE FOR YOU TODAY CONTACT Whatsapp +1(541)279-1406 Email profdorothyinvestments@gmail.com

    Hello, I'm here to testify of how i got my real estate business loan from PROF. MRS.DOROTHY JEAN INVESTMENTS (profdorothyinvestments@gmail.com) I don't know if you are in need of an urgent loan to pay bills, start business or build a house, they offer all kinds of loan Ranging from $5,000.00 to $2,000,000.00USD with a low interest rate of 2% and loan duration of 1 to 33 years to pay back the loan secure and unsecured. Are you losing sleep at nights worrying how to get a Legit Loan Lender?
    MRS.DOROTHY JEAN holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly without cost/stress via Contacts Whatsapp Number +1(541)279-1406 Email profdorothyinvestments@gmail.com

    ReplyDelete
  20. CONTACT US FOR ALL KINDS OF HACKING JOBs @ We offer professional hacking services,we offer the following services;
    -University grades changing
    -Bank accounts hack
    -Erase criminal records hack
    -Facebook hack
    -Twitters hack
    -email accounts hack
    -Grade Changes hack
    Contact us on whatsapp + 1 681 532 3704
    Email- n17833408@gmail.com

    ReplyDelete